Kréta - E-Ügyintézés

Tisztelt Szülők!

Iskolánkban is lehetőség van a mindennapos iskolai teendők elektronikus úton való lebonyolítására. Ennek lényege, hogy az eddig papír alapon benyújtott dokumentumokat elektronikus formában is elküldhetik iskolánkba, így könnyítve és gyorsítva az ügyintézést.

A jelenlegi rendszer az alábbi folyamatok elektronikus végrehajtását teszi lehetővé:

  • Kiiratkozás a köznevelésből
  • Kiiratkozás nem tankötelezettséget teljesítő jogviszonyból
  • Külföldön töltött ideiglenes tanulmányi időszak bejelentése
  • Magántanulói jogviszony iránti kérelem benyújtása
  • Vendégtanulói jogviszony iránti kérelem benyújtása
  • Osztály vagy tanórai csoport változtatási kérelem benyújtása
  • Tanuló mulasztásának igazgatói engedélyezésére irányuló gondviselői kérelem benyújtása
  • Tanulói mulasztás igazolása
  • Tanulói felmentésre, mentességre szolgáló kérelem benyújtása
  • Bizonyítvány- vagy törzslapmásolat igénylése
  • Személyes adatokban bekövetkezett változás bejelentése
  • Üzenetváltás a rendszer felhasználói között

Az E-ügyintézés felülete elérhető gondviselőként az e-Ellenőrző menüsorában található @e-Ügyintézés menüpontra kattintva, vagy az alábbi linken keresztül: E-Ügyintézés.

A felület használatával kapcsolatban bővebb információt ide kattintva találnak.